BilimKoop

Düzenleyen

BilimKoop

Destekleyenler

Tio
Tio

Konuşmacılar / Eğitmenler

Etkinlik Mekanı

Online

Tarih

11 Eyl 2020 - 13 Eyl 2020

Zaman

24 Saat
11:00 am - 5:00 pm

Katılım Ücreti

750₺

Dijital Ürün Geliştirme ve Yönetimi Eğitimi

Günlük hayatta kullandığımız tüm cihazların yavaş yavaş akıllı hale gelmesiyle alıştığımız telefon, bilgisayar, tablet dışındaki ürünler de birer dijital ürün haline geliyor. Bu da kullanılan araçlar ve yöntemler bakımından geleneksel ürün yönetiminden ayrılan dijital ürün yönetimini daha önemli hale getiriyor. Bu eğitim dahilinde web sitesi, mobil uygulama, mobil oyun, saas gibi dijital ürünlerin geliştirme ve yönetimi; kullanıcı/pazar uyumunu doğru yakalayabilmek ve beklenildiği gibi büyümelerini sağlamak amacıyla faydalanılan yaklaşımlar, yöntemler ve araçlardan bahsedilecektir. Eğitim sırasında fikir aşamasından başlayarak ürün son kullanıcıya ulaşana kadar izlenen geliştirme süreçleri ile ürün çıktıktan sonra ürün yaşam döngüsünde ürün yönetimi için yapılanlar gerçek örnekler ve süreçler üzerinden  anlatılacaktır.

Kimler Faydalanabilir?

  • Bir teknoloji firmasında ürün yöneticisi rolünde çalışmak veya ürün geliştirme sürecinin yalnızca teknik değil fikir ve yönetim aşaması hakkında da fikir sahibi olmak isteyen;  
  • İş geliştirme veya ürün geliştirmede çalışan veya çalışmayı hedefleyen,
  • Kullanıcı deneyimi, servis tasarımı, arayüz tasarımı alanlarında çalışan veya çalışmak isteyen,
  • Bir yazılım ekibiyle yönetici pozisyonunda çalışacak olan,
  • Kendi girişimini kurmayı düşünen/kurmuş olan veya bir girişim ekibinin parçası olacak herkesin katılımı için uygundur. 

Yazılım geliştiriciler, girişimciler, proje yöneticileri, iş analistleri, iş geliştirme uzmanları, tasarımcılar bu eğitimden faydalanabilir.

Katılımcıların iş deneyimine, yazılım veya tasarım bilgisine sahip olmalarına gerek yoktur. Fakat teknoloji ve startuplara ilgili olmaları eğitimi takip etmelerini kolaylaştıracaktır.

Eğitim içeriği

Günlük detaylı program yakında açıklanacaktır. Eğitim süresince değinilecek başlıklar şu şekildedir: 

  • Giriş: Ürün, Ürün Yönetimi, Yalın Ürün Geliştirme Yaklaşımı
  • Problem Tanımlama, İhtiyaç Tespiti ve Çözüm
  • Pazar Analizi
  • Ürün ve Pazara Giriş Stratejisi, Hedef Kitle Tespiti
  • Growth Hacking
  • Gelir Modeli, Business Canvas Kullanımı
  • MVP, Ürün Gereklilikleri ve Önceliklendirme 
  • Kullanıcı Görüşmeleri, Kullanıcı Tipleri, Kullanıcı Senaryoları
  • Kullanıcı Akışı (Userflow)
  • Kullanıcı Deneyimi (UX) 
  • Wireframe Çeşitleri ve Amaçları
  • Prototip Oluşturma Araçları
  • Kullanılabilirlik Testleri
  • Mimari ve Teknoloji Tercihleri
  • Yazılımcılarla Çalışmak
  • Bağımlılıklar
  • Dijital Ürün Yönetim Araçları
Hepimizin çevremizi ve dünyamızı iyi yönde değiştirmekten sorumlu olduğunu düşünen, birlikte çalıştığımız kişilerden ve iş ortaklarımızdan sürekli yeni şeyler öğrenen, daha başarılı olmak için çok çalışan, bilgilerini sürekli taze tutan, güncelleyen ve paylaşmaya inanan bir ekibiz.

Eğitim Süreci:

  • Eğitim günde 6 saatlik programlarla 4 gün, uygulamalı ve canlı olarak gerçekleştirilecektir. 
  • Eğitime katılabilmek için ön başvuru yapmak ve bu eğitime neden katılmak istediğinizi belirtmeniz gerekmektedir. 
  • Eğitime kabul edilen ve eğitim ücretini yatıran kişiler eğitime katılan tüm kişilerin, eğitmenlerin ve dönemsel olarak eğitime katkı sunacak mentörlerin dahil olduğu bir iletişim kanalına dahil edilirler. 
  • Katılımcıların bilgisayar (tercihen) veya telefonlarından eğitime katılmaları gerekmektedir. Katılımcılardan iletişimi rahat sağlayabilmek adına kameralarını açık tutmalarını rica ediyoruz. 🙂
  • Yukarıda paylaşılan  programa ek olarak eğitim süresince Ürün Yönetimi alanında çalışan uzmanlar ve kurumların katılacağı webinarlar düzenlenecektir. 
  • 00

    günler

  • 00

    saatler

  • 00

    dakikalar

  • 00

    saniyeler